Artikler

/Artikler/
29. august 2016

Storytelling med Facebooks kanvas

By | 29. august 2016|Categories: Digital markedsføring, Facebook|Tags: , , , |Kommentarer lukket til Storytelling med Facebooks kanvas

Alle brands vil gerne fortælle deres egen unikke historie, så de kan differentiere sig fra konkurrenterne og opnå en unik positionering i forbrugernes bevidsthed. I en verden, hvor flere og flere interagerer med deres foretrukne brands [...]

21. august 2016

Brand din virksomhed med Google Knowledge Panel

By | 21. august 2016|Categories: Branding|Tags: , , , , , |Kommentarer lukket til Brand din virksomhed med Google Knowledge Panel

Du har uden tvivl lagt mærke til den store faktaboks, som af og til dukker op i højre side på Google, når man søger på bestemte virksomhedsnavne, brands, kunstnere osv. Den store boks kaldes for en Google [...]

8. august 2016

Content marketing er gratis hjælp til dine kundeemner

By | 8. august 2016|Categories: Content marketing|Tags: , |Kommentarer lukket til Content marketing er gratis hjælp til dine kundeemner

De traditionelle markedsføringsteknikker med at "skubbe" et marketingbudskab ud til de passive forbrugere er efterhånden blevet afløst af ideen om at stille kvalitetsindhold til rådighed for forbrugerne. Indhold, som skaber værdi for dem. I denne [...]

3. juni 2016

Kom i gang med social selling ved hjælp af LinkedIn

By | 3. juni 2016|Categories: LinkedIn, Social Media Marketing|Kommentarer lukket til Kom i gang med social selling ved hjælp af LinkedIn

Sociale medier egner sig ikke til salg, siges det.  Der er noget om snakken, men det er nu alligevel en sandhed med modifikationer. For det kommer an på, hvad man præcis mener, når man taler om salg [...]

11. marts 2016

Hemmeligheden bag engagement på sociale medier

By | 11. marts 2016|Categories: Social Media Marketing|Kommentarer lukket til Hemmeligheden bag engagement på sociale medier

Vi hører det gentaget igen og igen, når talen falder på Social Media Marketing: Engagement. Det er vigtigt, at vi kan engagere vores venner, følgere og connections. Men hvad vil det egentlig sige at engagere sit publikum [...]